Piikkiön ratsastajat järjestää koko perheen laskiaistapahtuman Makarlan tallilla (Vanhamakarlantie 104, Piikkiö) 10.2.2013 klo 14 alkaen.
Paikalla mm. talutusratsastusta, pulkkailua, hiihtoratsastusta, koirapulkkailua ynnä muuta mukavaa talvipäivän viettoa buffettia unohtamatta!
Kaikki sankoin joukoin mukaan, toivomme tällä vuodelle parempaa laskiaissäätä kuin viime vuodelle.
-Emmi
keskiviikko 30. tammikuuta 2013
sunnuntai 20. tammikuuta 2013
Laskiaisrieha!
Laskiainen tulee!!
10.2. Piikkiön ratsastajat järjestää laskiaisriehan Makarlan tallilla (Vanhamakarlantie 104, Piikkiö) klo 14 alkaen.
Merkatkaahan kalentereihin!
Luvassa talvista yhdessä oloa, hiihtoratsastusta, talutusratsastusta ynnä muuta mukavaa!
- Emmi
10.2. Piikkiön ratsastajat järjestää laskiaisriehan Makarlan tallilla (Vanhamakarlantie 104, Piikkiö) klo 14 alkaen.
Merkatkaahan kalentereihin!
Luvassa talvista yhdessä oloa, hiihtoratsastusta, talutusratsastusta ynnä muuta mukavaa!
- Emmi
Kilpailuluvat!
Uusi vuosi on alkanut, eli myös uudet kilpailuluvat on anottava!
Laittakaa viestiä Emmille (emmi-valo@hotmail.com tai piikkionratsastajat@gmail.com tai Facebookissa yksityisviestillä, jos haluatte alueluvan tai kansallisen luvan.
Muistakaa myös maksaa jäsenmaksunne, viimeinen kilpailupäivä vanhoilla jäsenyyksillä ja lisensseillä 15.2.!!!
- Emmi
Laittakaa viestiä Emmille (emmi-valo@hotmail.com tai piikkionratsastajat@gmail.com tai Facebookissa yksityisviestillä, jos haluatte alueluvan tai kansallisen luvan.
Muistakaa myös maksaa jäsenmaksunne, viimeinen kilpailupäivä vanhoilla jäsenyyksillä ja lisensseillä 15.2.!!!
- Emmi
torstai 27. joulukuuta 2012
Tiedoteasiaa!!
Iltaa kaikille!
Loppuvuoden koittaessa on taas aika päivittää postituslistat!
Eli jos haluat seuran postia sähköpostiisi (SRL:n tiedotteet, tapahtumatiedotteet, tapahtumista otettavat kuvat, yms.), laita viestiä Emmille (piikkionratsastajat@gmail.com, Facebookissa tms.) mahdollisimman pian!!
Kiitooooss!!
-Emmi :)
Loppuvuoden koittaessa on taas aika päivittää postituslistat!
Eli jos haluat seuran postia sähköpostiisi (SRL:n tiedotteet, tapahtumatiedotteet, tapahtumista otettavat kuvat, yms.), laita viestiä Emmille (piikkionratsastajat@gmail.com, Facebookissa tms.) mahdollisimman pian!!
Kiitooooss!!
-Emmi :)
keskiviikko 19. joulukuuta 2012
PIR-kalentereita myynnissä!!
Nyt on mahtava tilaisuus viime tipan vipeltäjille joululahjojen suhteen.
Piikkiön ratsastajat kerää varoja tänä vuonna vielä yhdellä keinolla, nimittäin jokaiselle perheelle sopivalla seinäkalenterilla, jossa on seuralaisten ottamia kuvia.
Kuvat on valittu tarkoin ja kalenterissa on tilaa merkinnöille.
Hinta on 10 e, maksu käteisellä PIR-kioskiin Kurkkolaan, saat sieltä kalenterin kätsästi mukaan samalla.
Kalentereita on myynnissä kokeellisesti tänä vuonna 50 kpl, ole nopea :)
-Emmi
Piikkiön ratsastajat kerää varoja tänä vuonna vielä yhdellä keinolla, nimittäin jokaiselle perheelle sopivalla seinäkalenterilla, jossa on seuralaisten ottamia kuvia.
Kuvat on valittu tarkoin ja kalenterissa on tilaa merkinnöille.
Hinta on 10 e, maksu käteisellä PIR-kioskiin Kurkkolaan, saat sieltä kalenterin kätsästi mukaan samalla.
Kalentereita on myynnissä kokeellisesti tänä vuonna 50 kpl, ole nopea :)
-Emmi
perjantai 16. marraskuuta 2012
Kirppis!!
Noniin, Kirppistäti oli soittanut Tiinalle ja meidän loosi Linkki-kirppiksellä (Pääskyvuoressa) on numero 200 maanantaista lähtien!
Nyt joulusiivouksen aloitukseen kaikki, sillä pääsette eroon turhista tavaroista kirppiksellä!
Uusi varainhankintakohde seuralla on kouluaidat, ne siis hankinnassa ensi vuonna.
-Emmi
Nyt joulusiivouksen aloitukseen kaikki, sillä pääsette eroon turhista tavaroista kirppiksellä!
Uusi varainhankintakohde seuralla on kouluaidat, ne siis hankinnassa ensi vuonna.
-Emmi
tiistai 13. marraskuuta 2012
Tulospalvelukoulutuksessa
Hyvää iltaa vaan kaikille!
Kotiuduin juuri neljän tunnin hyvin tiiviistä tulospalvelukoulutuksesta, jossa käsiteltiin Kipan ja Equipen käyttöä kisojen järjestämisessä.
Niille, jotka eivät tiedä, mitä kyseiset asiat ovat:
Kipa ja Equipe toimivat yhdessä siten, että ilmoittautumisesta tulosten julkaisuun kaikki tehdään koneella, aluekilpailuissa ja siitä eteenpäin myös raha liikkuu näiden ohjelmien kautta.
Saatu tietopaketti on suuri, joten mulla saattaa mennä tovi ennen kuin kaikki tieto on lapasessa, kunnes ohjelmien versiot muuttuvat...
Jos joku on kiinnostunut aiheesta, mulle voi laittaa viestiä ja voin kertoa näistä enemmän sen, minkä osaan!
Koulutuksessa oli paljon muiden seurojen edustajia ja siellä oli tosi mukavaa. Harmitti vaan, etten revennyt kahteen paikkaan yhtä aikaa, kun samaan aikaan oli myös jäsensihteerikoulutus menossa :< Noh, joskus toiste sinne sitten.
Onko joku kiinnostunut koulutuksista ylipäätään? Olisi joskus kiva saada seuraa ja osaamistahan seuraan tarvitaan AINA!
- Emmi
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)